måndag 26 oktober 2009

This is Umeå man, don't you understand!?

Kära dagbok på internet:

Saker har hänt.

Jag har börjat studera Genusvetenskap vid Umeå Universitet. Det är spännande tycker jag. Vi läser en massa texter som ibland är lätta och ibland svåra. Vi har en massa diskussioner som känns givande. Jag trivs i klassen, alla är snälla. Vi har en gjort en hemtenta. Det var jobbigt.

Jag tycker om en person som tycker om mig. Det känns fint och bra.

Jag bor Öst på stan i en källarlägenhet som jag tycker kostar lite mycket, men den är fin trots att det luktar avlopp och elementet inte fungerar.

Nu ska jag fortsätta studera så att jag inte skämmer ut mig på seminariet på onsdag. Jo, jag vet att det är måndag men jag måste ta det här på allvar, men det är en massa som har hänt sen gymnasiet som jag inte fattade förra gången. Du vet, när jag läste kemi och det slutade i en akademisk katastrof. Det gör jag helst inte om.

Tack och hej, död jästpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar