torsdag 29 oktober 2009

Too late for apologies.

Idag satt jag och läste på biblioteket. När jag gick och köpte kaffe så lät jag mina grejer lika kvar, lite inländskt godtroget så där. När jag kommer tillbaka upptäcker jag den här skymfen mot allt vad god smak heter:


Jag kan krypa till korset och erkänna att jag faktiskt lyssnat på Charta 77 en gång i tiden, jag har till och med en samlingsskiva med dem, så jag kan ta det här angreppet, det finns belägg liksom. Väl hemma upptäcker jag dock ytterligare ett angrepp. Om Charta 77 är att likna vid Falklandskriget så är det här båda världskrigen på en gång:


Personen som begick det här.. det här övergreppet mot mig och allt vad god smak heter ska få ett straff av bibliska proportioner. Någon ska betala för det här, och jag är i det stadiet att det kvittar om några oskyldiga stryker med.


You lit the fire and then just turned and walked away.
This is revenge , my friend. This time you're gonna pay.
I have no sympathy, you're never gonna learn.
You lit the fire, and now you're gonna burn.

Final Exit - Revenge



P.S.
Jag inser att det finns en chans att snubbarna i Social Bombs läser det här i och med att internet är öppet för alla, även folk som gör värdelös musik: Jag har inget emot er som personer, men eran musik kan vara det sämsta som Umeå har producerat, och jag har hört Slutstation Tjernobyl.
D.S.

2 kommentarer:

  1. Suck... Är det detta som vi naiva inlandsbor har att hämta i den vilda storstaden? Återigen: "Suck"...

    SvaraRadera